שאלות נפוצות

האתר מאובטח ברמה גבוהה של אבטחה וחסיון נתונים. ולא שומרים את פרטי האשראי של המשתמשים. כמו כן, בכדי להגביר את אבטחת חשבונך אנו ממליצים לך לשמור את פרטי המשתמש שלך וסיסמתך בסודיות, לרעננה לעיתים תכופות ולהקפיד לא למסור אותה לאיש.

איך משתמשים בקוד קופון שקיבלתי? את קוד הקופון שקיבלת יש להזין במקום המיועד לכך בשלב התשלום. לא ניתן לממש יותר מקוד קופון אחד בכל קניה.

מצאתם את הפריט שאתם מעוניינים לקנות? בחרו את הצבע והמידה המתאימה לכם,
הוסיפו את הפריט לסל הקניות בלחיצה על כפתור הוספה לסל
כדי להמשיך אל עבר הקופה עברו לסל הקניות שלכם שם תוכלו לראות את כל הפריטים שהוספתם.
לתשלום, לחצו על הכפתור “מעבר לתשלום”. במסך התשלום, עליכם להכניס את כתובת המשלוח, למלא את פרטי כרטיס האשראי שלכם ולבחור את שיטת המשלוח המועדפת עליכם: משלוח עם שליח עד הבית, איסוף מאחד מסניפי הרשת . לאחר מילוי כל הפרטים לחצו על הפתור “תשלום” והמשלוח בדרך אליכם.

אפשר לקנות כאורח ואפשר והרשם ולהתחבר ,
כמשתמשים רשומים תוכלו לשמור פריטים אהובים, את הכתובות שלכם למשלוח, את פרטי האשראי, לעקוב אחר היסטוריית ההזמנות ולהתעדכן בפריטים והמבצעים הכי שווים.

מכיוון שאנחנו מציעים משלוח עד הבית עד 3 ימי עסקים , אנחנו מתחילים את אריזת הפריטים שהזמנתם באופן מיידי. במידה ואתם רוצים לבטל את ההזמנה, יש ליצור קשר עם שרות הלקוחות שלנו. שרות הלקוחות שלנו זמין כל ימי השבוע בין השעות 10:30 עד 16:00 למעט יום שישי בואצפ  ‭050-5260244‬ או דרך המייל [email protected]. במידה ואתם מזמינים בשעות הלילה ורוצים לבטל את ההזמנה, כתבו לנו מייל, המייל יענה על ידי שרות הלקוחות שלנו בבוקר.
מוצרים שנרכשו בתנאי “מכירה מיוחדת” (למשל 1+1, 3 ב- 100 ₪) ו/או בהטבות, יוחזרו על פי אותם תנאי הרכישה (בהחזרה של כל המוצרים), ככל שיוחזרו רק חלק מהמוצרים, החזר הכספי ו/או הזיכוי (לפי העניין) יינתן בהתאם לשיעור ההנחה היחסי שניתן בפועל בגין המוצר, בעת הרכישה.

אפשר להחליף פריט דרך הואצפ ( בחיוב חוזר עבור המשלוח ) .
החזרת פרטים היא עד 14 יום מההזמנה באחד מסניפי הרשת בילווי החשבונית .
וההחזרה תתאפשר רק אם המוצר מגיע בשלמותו .